Behrad Toghi's Blog

من بهراد طوقی هستم ، متولد 1ام ديماه سال 1370 ، تهران

حل معادله ی فریدمان

متنی نوشتم که خیلی خلاصه درباره ی حل های معادله ی فریدمان البته در مدل های بسیار ساده ی کیهانشناسی توش بحث شده ، نمی شه اسمشو مقاله گذاشت ولی تمرین می کنم تا نگارشم بهتر شه .تصمیم داشتم با فارسی تک بنویسمش ولی به دلایلی منصرف شدم ، امیدوارم مطالب بعدی رو بتونم با این ویرایشگر که به قول استاد خیلی هوشمند تر از آفیس ورد است بنویسم.

-- بیشتر مطالبی که در این متن آمده صرفا مطالب استاندارد درسی که در بسیار از کتاب ها هم موجود هستند می باشند به علاوه ی بعضی از کارهای ریاضی که بنده در کتب درسی کمتر دیدمشان و این متن رو هم به همین دلیل آماده کردم .

در صورت وجود  اشکالاتی در نگارش یا فیزیک و ریاضیات این متن که بسیار هم محتمل است امیدوارم بنده  رو ببخشید.

10 روزه به شدت مریض شدم و تقریبا همش خواب بودم و البته هفته ی پیش کلا نتونستنم برم سر کلاس های باشگاه ، از طرفی یکشنبه اولین امتحانمونه و شک دارم بتونم خوب بنویسمش . یکی از دلایل دیر حاضر شدن متن ها هم همین مریضی بوده ، که زیاد تقصیر من نیست....

دانلود نسخه ي PDF حل معادله ي فريدمان

1 نظرات:

bloge badi nist bishtar rush kar kon! movaffagh olasiz:-)

 

در اینترنت