Behrad Toghi's Blog

من بهراد طوقی هستم ، متولد 1ام ديماه سال 1370 ، تهران

سلام دوباره

سلام دوباره

اوایل مهر چیزی شبیه امتحان رصد طرح کرده بودم که اینجا لینکش می کنم ، شاید که به دردتون بخوره. سعی کردم سوالات شبیع سوالات رصد امتحانات المپیاد باشند.


در مورد مقاله هم دارم روش کار می کنم ، امیدوارم زودتر بتونم تمومش کنم . کار ترجمه هم به همت امیررضا جان و البته شب زنده داری های خودم تقریبا رو به اتمام هست ، تا آخر این هفته حتما آپ می کنم.

خبر آخر هم اینکه باز هم تعدادی از عکس های من رو روی سایت Sky at Night ، اولین مجله ی نجوم جهان ، منشر کردند . می تونید اینجا دنبالشون بگردید :





تعطیلات دوره ی تیم هم که دیگه کم کم داره تموم می شه ، امروز تیم شیمی بر می گرده ! دلم براشون تنگ شده .
راستی امتحانات نزدیکه و همه ی شما رو دعوت می کنم که اگه برای المپیاد می خونید تو این مدت از نجوم فاصله نگیرید ، نکته ی جالب دیگه اینکه ما امتحان نمی دیم ، :زبون درازی ،



در آخر عکسی از دیزین:



سرافراز باشید

در اینترنت