Behrad Toghi's Blog

من بهراد طوقی هستم ، متولد 1ام ديماه سال 1370 ، تهران

فعاليت های فعلی من


سلام به همگی
چند روزیه که تمام دوره ها تعطیل شدند و بچه های همه ی تیم ها رفتند استراحت فقط من ، استاد ایزدی راد و فواد ِ جان تو خوابگاه موندیم . برای همین تصمیم گرفتم از فرصتم استفاده کنم و یه کاری بکنم. اولین موردش ترجمه ی فصل کیهانشناسی کتاب اخترفیزیک نوین کارول هست که به کمک امیررضا صداقت انجامش می دم ، دومیش هم یک مقاله با عنوان کاربرد ماتریس ، بردار و دستگاههای مختصاتی در نجوم کروی است که عکس جلدشون رو این پایین گذاشتم ، و هر وقت تکمیل شدند حتما نسخه ی کاملشون رو هم می گذارم. و آخریش هم اینکه مشغول طرح یک مجموعه سوالات تستی و پاسخ کوتاه هستم که سعی کردم مناسب مرحله اول امسال باشند ، فعلا نزدیک 100 تا سوال شده ، هروقت به 200 سوال رسیدم اون رو هم لینک خواهم کرد.

سعی می کنم در اسرع وقت تمام این ها رو حاضر کنم.







(برای دیدن عکس های بزرگتر کلیک کنید )

3 نظرات:

بسیار عالی و خوشحال کننده ...
اما یک سوال چرا اصرار دارید (دست ِ کم تو و استاد) مقاله های ِ تان مانند ِ دکتر خرمی شود؟؟؟!

 

Salam ostad, vaghe iyyatesh khodam ham hanuz dar in mored tojih nashodam, amma nazare shakhsim ineke haddaghal ta mogheyi ke standard haye khodemun ro nadarim bayad az standard haye mojud estefade konim, alanam ta jayi ke man midunam kheili az asatide bozorg hamintor minevisan, dr khorrami, dr shariat, fatollahi, dr mansuri, dr nasiri ,...
albatte lazem be zekre ke ostad bishtar ruye farsitex esrar dare...

rasti kheili mamnun ke nazar gozashtin, mayeye eftekhare mane, omidvaram bazam az in kara bokonid.

 

البته حرفت درست است فقط من فکر می کنم که تنها همان حلقه ی خاص ِ الزهرایی (نه همه ی فیزیک پیشه های الزهرا بلکه همان 3، 4 نفر) اینگونه می نویسند و هزار تا کار و بار ِ دیگر ِ شان هم از الگو های ِ یکجوری پیروی می کند. تا کنون من در بین ِ اساتید ِ دانشکده ی مان کسی را با آن سبک و سیاق ندیده ام. حتی بخشی از نامه ی دکتر کریمی پور (رئیس ِدانشکده ی مان و از اساتید ِ خوف) به گاما را به یاد دارم که نسبت به رسم الخط ِ آنان ایراد گرفته. خیلی جالب است آن نامه اگر روزی دیدیدش! ایراد ِ اساسی ِ من به این کار ها به این دلیل است که من در طول ِ دو سال ِ گذشته آدم های زیادی را دیده ام که یک حور هایی گرویده شده اند به همان حلقه ی خاص. که به عقیده ام نتایج ِ بدی به بار می آورد... اگر یادم ماند یا یادم انداختی ... با هم حضوری در مورد ِ این موضوع صحبت خواهیم کرد

 

در اینترنت