Behrad Toghi's Blog

من بهراد طوقی هستم ، متولد 1ام ديماه سال 1370 ، تهران

پاسخ نامه ی ِ پیشنهادی ی ِ ششمین المپیاد ِ ملی ی ِ اخترفیزیک

با سلام

آزمون مرحله ی دوم هم برگزار شد ، و به نظر من بسیار عالی هم برگزار شد ، و عقیده دارم این آزمون بهترین آزمون رسمی ای بود که تا به امروز توسط کمیته ی نجوم برگزار شده بود. در هر حال سعی کردم سوالات را حل کنم و نهایتا پاسخ نامه ای آماده کنم ؛ البته این کارو کردم ولی همونطور که در دفترچه ی پاسخ نامه هم نوشتم هیچ تضمینی برای درستی ی حل های من نیست و با توجه به اینکه نیمی از این مطالب بعد از نیمه شب نوشته شده احتمال خطام هم بسیار بالا خواهد بود. در هر حال امیدوارم مفید باشه. دلیل اینکه اینجا روی وبلاگ خودم آپلود کردم هم این بود که احتمالا بقیه ی اعضای تیم هم پاسخ نامه ای آماده خواهند کرد .


دانلود کنید (لینک تصحیح شده است.)

1 نظرات:

ay baba in linka ke dl nemishan

hadde agal man natunestam dl konam

agaye tughi mishe khaheshan to:

www.4shared.com

ham up konin

?

 

در اینترنت