Behrad Toghi's Blog

من بهراد طوقی هستم ، متولد 1ام ديماه سال 1370 ، تهران

سلامی دوباره

سلام ( و به قول استاد :  سلامتی )
فعلا در دوره ی ِ تیم ِ ملی بهمون استراحت دادن ؛ به مدت ِ 10 روز. چه سخاوتی!
کمی فرصت دارم به کارههای عقب مانده برسم. از طرفی استرس ِ نتایج ِ امتحانات َم کاملا تمرکزم را گرفته... دعایم کنید...
چند آزمون بود که بنده سال  های ِ پیش نوشته بودم ؛ در قالب ِ تحلیل داده ها و رصد. البته با طرز ِ فکر ِ الانم متفاوته که البته طبیعیه اما مطالعه ی ِ اونها به نظر من خالی از فایده نخواهد بود. بد نیست اگر فرصت دارید نگاهی بیاندازید. البته سوالات هم عمری دارند و این متن ها هم در اواخر ِ عمر ِ شان به سر می برند و بسیار قدیمی شده اند بماند که وقتی این ها را نوشتم خیلی خام تر از خامی که الان هستم بودم. در هر حال... امیدوارم مفید باشه.... البته سعی خواهم کرد به زودی هم مجموعه ای از سوالات آماده کنم ... مناسب برای دوره...
- نکته: اگر واقعا بی کار نیستید این سوالات را دانلود نکنید . زیاد جالب نیستند D-:

امتحان تحلیل داده ی اول
امتحان تحلیل داده ی دوم
امتحان رصد

2 نظرات:

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

 

tahlil dade 2 ro natunestam dl konam valiiii azmun rasadet kheiliii jaleb bood, tahala kasi az in soala nazashte bood ;) tahlil dade am khoob bood
movafagh bashi

 

در اینترنت