Behrad Toghi's Blog

من بهراد طوقی هستم ، متولد 1ام ديماه سال 1370 ، تهران

نتایج تیم آمد.... چه کنیم؟!

سلام
چند روزی است که نتایج ِ تیم اعلام شده اند و ظاهرا ً قرار است یتِیم باشیم... البته در مورد ِ نتایج بنده از طرف ِ دوستان و باش گاه اجازه ندارم صحبتی کنم ؛ علاقه مندان می توانند منتظر ِ اعلام ِ رسمی از سو ی ِ باش گاه دانشپژوهان باشند.
نمی دانم چه کنم... نظر ِ شما چیست..؟ بعد از 4 سال اُلِمپیاد کاری جدایی از این جو ساده نیست... ادامه ی ِ روند ِ گذشته هم مطلوب نخواهد بود... پس چه کنم؟! فعلا ً قصد دارم پاسخ نامه ای برا ی ِ سوالات ِ رسمی ( منظور آن دسته ای است که از سو ی ِ باش گاه منتشر شده اند )  تهیه کنم؛ البته شاید  این کار  مشترکا ً در کنار ِ بعضی از دوستان انجام شود... و البته دو متن ِ ناتمام که بسیار علاقه مند ِ تکمیل آن ها هستم : عدسی ی ِ گرانشی و ماتریس و بردار در نجوم ِ کروی ؛
عکس هم که دیگر ندارم برای تان بگذارم... ولی موسیقی خواهم گذاشت...
فعلا ً...

6 نظرات:

salam aqaye toghi baraye ma marhale dovomya ham doa konid behetunam tabrik migam entekhabe timo

 

tabrik migam (-;

 

enshaalah in bashgah key e'lam mikone ????

 

سلام ممنون ؛ محتاجیم به دعا.
باش گاه فکر می کنم 3شنبه یا 4شنبه...

 

dooooooooooooooroooooooooooood
mikhastam behetun tabrik bgam
movafaq bashin

 

doooooorooood
bazam tabrik b hama2n
bhamye unaE k baraye kshvaremun mayye Ftkharan.

 

در اینترنت